Inloggen mijn Online Spaarrekening
Nu u hebt ingelogd met uw inloggegevens, sturen wij u een code via een SMS. Deze code kunt u in het scherm rechts invullen. Dit is de laatste stap om in te kunnen loggen.
Ontvangt u geen SMS?
Het duurt maximaal 1 minuut voordat u de code ontvangt. We raden u dan ook aan om 1 minuut te wachten voordat u een nieuwe code aanvraagt. Wanneer u in een korte tijd meerdere codes aanvraagt, kan het namelijk onoverzichtelijk worden welke code u moet gebruiken.
Hebt u een nieuw telefoonnummer?
Ontvangt u nog steeds geen SMS na het aanvragen van een nieuwe code? Dan is het mogelijk dat het mobiele telefoonnummer dat u gebruikt nog niet bij ons bekend is. Neem in dat geval telefonisch contact met ons op om uw nieuwe mobiele telefoonnummer door te geven.
Hulp nodig met inloggen?
Bekijk de veelgestelde vragen op onze pagina inloggen met tweestapsverificatie of neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder zodat u bij uw Online Spaarrekening terecht kunt.